måndag 4 januari 2010

LÄÄÄÄNGESEN!


Chabba!


Usch, usch, e så dålig på att lägga in.

men jag ska "försöka" bli bättre på det!


men då får ni oxå se till att komentera MER!!


Men idag har det varit en bra dag.


Olof kom med sin nya hundvalp :)

den sööötaste jag någonsin sett måste jag säga.

den hette Hugo sött namn oxå<3

och vi fick sköta den lite oxå..


sen lunchfodrade vi hästarna och så..


sen kom malin..


och pappa och jag åkte bort och skulle skjuta duvor det blev en iaf!!

och sen mockade jag.


sen åkte vi upp och skulle skjuta hare.


när vi stod där så kom det en och sen blev det ett skott pappa fick den :)

så det blev att stycka hare :)


så det va ju väldigt bra en duva och en hare :)


har fixat bloggen lite oxå :)


Kraam&Puuusss<3


Ps: glömm INTE att kommntera!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar